Laatste 3 weken in Mallorca gaan nu in ! - Reisverslag uit Palma de Mallorca, Spanje van Manon Spronsen - WaarBenJij.nu Laatste 3 weken in Mallorca gaan nu in ! - Reisverslag uit Palma de Mallorca, Spanje van Manon Spronsen - WaarBenJij.nu

Laatste 3 weken in Mallorca gaan nu in !

Blijf op de hoogte en volg Manon

24 Juni 2016 | Spanje, Palma de Mallorca

Alweer zowat 2 weken verder niet veel geks gebeurd 15 juni eerste bruiloft doordeweeks gehad. De locatie was een hotel hier onder aan de berg 5 minuten lopen die dag heb ik tot half 5 gewerkt dus was goed te doen helaas veel wind en dat was erg jammer voor het eindresultaat. We hadden namelijk kandelaren met bloemstukken voor op de tafel maar het was te risico om die op de tafel neer te gaan zetten. Vrijdag 17 juni hadden we weer een bruiloft maar wat was dat stressen zeg om binnen 1 dag heel veel bruidswerk te maken die dag totaal 15 uur stage gelopen en eindelijk om 9 uur waren we klaar en konden we naar bedje toe. Vrijdag weer de bruiloft gehad en dit was op een plek waar veel mensen en toeristen komen want het is in Valldemossa (als ik het goed schrijf) en dat is een beetje bergengebied en in de bergen heb je een uitzicht plaats en daar was de bruiloft super mooi was het daar. De ceremonie was in een kerkje en daar moest ook nog wat opgemaakt worden dus Nathalie en Toby zijn daar heen gereden en Anna en ik hebben de tafelstukken geplaatst en de andere vaasjes op hun plek gezet. De zaterdag 18 juni mocht ik uitslapen heerlijk nadat ik klaar was ben ik naar Porti pi geweest om te gaan shoppen en natuurlijk kwam ik niet met lege handen in het appartement. Toen ik in het appartement was me haar gedaan opgetut en samen met nathalie naar Arenal gegaan. We zijn bij grandcafé del mar een patatje met frikandel speciaal gaan eten (lekker hollands dat werd er ook tegen ons gezegd) met een heerlijke Sangria dit was de eerste keer en zeker niet de laatste keer dat ik sangria op had. Daarna weer heerlijk naar de Heeren van Amstel geweest. En natuurlijk moet Manon weer een blunder maken maar daardoor hebben we wel heel erg gelachen. en nu lachen Nathalie en ik er nogsteeds om. Na de heeren van Amstel zijn we naar Shooters gegaan was erg gezellig en lekker druk. Toen we om 06:00 de tent uit gingen (ja zondagochtend) zagen we al dat het licht werd rond een uurtje of half 7 de taxi naar het appartement gepakt en om 07:00 bij het appartement nou ik kan je vertellen om 07:00 kan je al op het strand gaan liggen want de zon scheen al en het was warm. Zondag weer naar Arenal gegaan was van plan om op het strand te gaan liggen maar helaas was het bewolkt. Maandag hadden we weer een administratie dagje tot 15:00 daarna ben ik met nathalie naar de werkplaats gegaan en geluncht en een bestelling weggebracht maar aangezien we weer wat vergeten waren om mee te nemen heb ik nathalie bij het appartement afgezet want zij moest nog wat papierwerk afmaken en ben ik naar de werkplaats gereden en weer met de spullen naar de boot van de klant gereden om de bestelling weer af te leveren. Dinsdag weer een administratie dag alleen niet tot 17:00 voor mij. Ik voelde me niet lekker want ik had griep dus was om 12:00 gaan liggen onderhand gaat het nu wel beter alleen nog een beetje snotterig. Woensdag naar Flores Fornes gegaan om olijf en eucalyptus te halen voor het bruidswerk voor dit weekend. Dat is het groen wat we het meeste gebruiken. En ook hebben we de spullen dus onder andere vaasjes klaargezet. Donderdag zijn we begonnen met het groen opsteken van de bloemstukken en vrijdag hebben we dat afgemaakt bloemen erin gestoken en bruidsmeisjesboeketten gemaakt (die heb ik gemaakt) Zaterdag 2 bruiloften . Ik ga met Nathalie en Jenny (vriendin van Anna) samen naar de ene bruiloft en Anna en Toby nog een vriendin van Anna (even haar naam kwijt) naar de andere die is aan de andere kant van het eiland.. Zondag nog 1 bruiloft.

Jullie horen weer van mij!!
Adioss!!!!

  • 25 Juni 2016 - 00:10

    Claudia:

    Wel leuke dingen en vooral lekker druk .
    Hoop dat je al weer wat beter voel . Ik blijf je volgen en tot horens .
    Dikke knuffel xxx

  • 26 Juni 2016 - 19:13

    Ria:

    Je hebt het lekker druk, maar je maakt een hoop mee. Gelukkig appen wij veel en daardoor weet ik het meeste al. Maar wij blijven je volgen.

    Dikke kus, mama

  • 26 Juni 2016 - 20:56

    Anja:

    Wat een prachtige belevenissen weer! Leuk om je verhalen te lezen en ook af en toe een foto te zien via Facebook of App. Wat gaat de tijd snel he?! Je maakt ontzettend veel mee en toch is alles anders dan hier in Nederland. Veel plezier nog de komende 3 weken, geniet er van en dan vol 'gas' naar het varend corso. Ook daarvan komen mooie dingen voorbij! Ik ben benieuwd...
    Groetjes Anja

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Manon

Manon in Mallorca. Vanaf 6 mei 2016

Actief sinds 24 Maart 2016
Verslag gelezen: 124
Totaal aantal bezoekers 4797

Voorgaande reizen:

06 Mei 2016 - 14 Juli 2016

Stage

Landen bezocht: