De laatste week - Reisverslag uit Palma de Mallorca, Spanje van Manon Spronsen - WaarBenJij.nu De laatste week - Reisverslag uit Palma de Mallorca, Spanje van Manon Spronsen - WaarBenJij.nu

De laatste week

Blijf op de hoogte en volg Manon

11 Juli 2016 | Spanje, Palma de Mallorca

Jeetje wat is de tijd hard gegaan daardoor ben ik vergeten om nog even een stukje te schrijven.
Dus hierbij mijn laatste blog aangezien ik al over 3 dagen naar huis gaat. Afgelopen zondag 10-7-2016 is mijn beste vriendinnetje alweer veilig geland in Nederland zo merk je toch wel dat de tijd hard gaat. We hebben in de 3 weken nog veel bruiloften gehad en veel werktijden gemaakt. Echt veel bijzonders is er niet echt geweest. Ben in de tussentijd veel nog naar Arenal geweest en heb echt veel leuke mensen daar leren kennen. Afgelopen Woensdag zijn er een paar Westlanders naar Arenal gekomen en heb ik ze even bezocht. Na werktijd ben ik daar heen gegaan daarvoor had ik nog een kleine bruiloft we waren vroeg weggegaan want we moesten op 2 locaties werken ik bleef wachten tot de kerk open ging om daar de boeketjes aan de stoelen te hangen en om op het altaar bloemwerk neer te zetten. Nathalie was naar de feestlocatie gegaan om daar de tafels te bewerken met bloemen. Zonder dat ik het wist is dat mn laatste bruiloft geweest. Donderdag was ik lekker een dagje vrij dus woensdag was ik wezen stappen in arenal Netzoals afgelopen Zaterdag dit was mn laatste weekend Donderdag vlieg ik weer naar nederland en vrijdag is moeders jarig die dag zie ik er weer een hoop mensen Tot dan !! kunnen jullie mijn verhalen in het echt meemaken

Tot weer in Nederland !! Adioss

  • 11 Juli 2016 - 20:27

    Claudia:

    Lekker hoor Manon nog maar 3 dagen dan mag je weer naar Nederland . Ik weet dat je het erg naar je zo'n hebt maar aan alles komt een einde. Nog veel plezier de laatste dagen . Xxx

  • 12 Juli 2016 - 09:45

    Su Madre:

    Ik ben zo benieuwd, nu gaat de tijd echt hard. Nog even en dan kan ik je weer vasthouden, knuffelen en de rest. Tot donderdag <3, love you.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Manon

Manon in Mallorca. Vanaf 6 mei 2016

Actief sinds 24 Maart 2016
Verslag gelezen: 1406
Totaal aantal bezoekers 4805

Voorgaande reizen:

06 Mei 2016 - 14 Juli 2016

Stage

Landen bezocht: