Week 2 in Mallorca - Reisverslag uit Palma de Mallorca, Spanje van Manon Spronsen - WaarBenJij.nu Week 2 in Mallorca - Reisverslag uit Palma de Mallorca, Spanje van Manon Spronsen - WaarBenJij.nu

Week 2 in Mallorca

Blijf op de hoogte en volg Manon

22 Mei 2016 | Spanje, Palma de Mallorca

Maandag hadden we een werkdag zoals altijd laptop en voorbereiden voor de bruiloften. 's Avonds ben ik in mijn kamer gaan zitten en ballonnen opgeblazen want dinsdag was Anna jarig. Toen iedereen op bed lag heb ik heel stiekem heel de woonkamer versierd met ballonnen en een slinger en dinsdag vond ze het echt onwijs leuk. Dinsdag nog even 3 uurtjes gewerkt toen hebben Nathalie en ik even een taartje gehaald en kaarsen voor in het taartje Anna voelde zich echt jarig. We zijn uit eten geweest bij Los Platos De Soto en we hebben heerlijk gegeten. Woensdag hebben Nathalie en ik heel de werkplaats opgeruimd en schoongemaakt voor een schone start aan het seizoen. Donderdag zijn we naar de bloemenhandel Flors Fornés gegaan om bloemen op te halen voor de bruiloft die we zaterdag zouden hebben. Daarna zijn we weer naar de werkplaats gereden bloemen schoongemaakt en op water gezet en alvast beginnen met groen opsteken en klaar zetten voor de bruiloft. Vrijdag al het andere bloemwerk gemaakt zoals de lantaarns en vaasjes opgemaakt voor de tafels en het bruidsboeket maken en bruidsmeisje bruidsboeket. Toen alles klaar was zijn we naar het appartement gegaan en lekker het bedje in gekropen. Zaterdag The Day het was allemaal nieuw voor mij dus ik was benieuwd hoe alles ging. We zijn naar een hotel gereden hier vlakbij 1 min rijden. Daar hebben we het bruidsboeket en corsage af gegeven en zijn we doorgereden naar de werkplaats daar alle bloemstukken en benodigdheden ingeladen om naar de trouwlocatie te brengen het was een trouwlocatie wat er mooi lag tussen de olijfbomen en veel mooie open stukken. Nathalie en ik hebben daar de Arch opgebouwd dat is een soort boog van takken met groen en bloemen erop. Alles is goed verlopen en net optijd af toen wij klaar waren kwamen de gasten. Na afloop 2 lekkere cocktails op bij Mojo Beach en weer naar het appartement gereden Gin tonic ingeschonken en het zwembad in geplonst wat best fris was. Voorderest zaterdag alleen maar gin tonic gedronken en savonds lekker gek doen met zn 3e en pizza besteld. Zondag een heerlijke dag om naar de stad te gaan of naar het strand 29 graden heerlijk maar nee ik moest werken tenminste dat dacht ik totdat Anna zei ga je mee of ga je wat anders doen. Ik zei nou ik zou eigenlijk wel graag naar El Arenal willen gaan. Zo gezegd zo gedaan ik heb bus 3 gepakt naar Playa 'd Espanja en ben daar overgestapt op bus 15 naar Arenal in totaal meer dan een uur onderweg geweest maar dan heb je ook wat ik stapte daar uit de bus en tegenover mij was het cafe Heeren van Amstel. Daar even tussen de nederlanders een drankje gedaan en ben verder gelopen rond gesnuffeld en daarna weer de bus terug gepakt. 's avonds weer even een avondje lekker niks en optijd naar bed (zoals ik dat elke avond zeg en weer om 12 uur op bed ligt).

Groetjess vanuit Spanjee !!!!




VOOR FOTO'S GA NAAR MIJN FOTOALBUM OP":

http://nl.fotoalbum.eu/manoninmallorca

Omdat Waarbenjij.nu een limiet heeft van 150 foto's en ik er inmiddels al meer heb heb ik maar een fotoalbum aangemaakt om jullie op de hoogte te houden met foto's


  • 22 Mei 2016 - 22:21

    Claudia:

    Zo Manon een leuke productieve week . Je doet zat leuke dingen .
    Gaat helemaal goed komen daar . Op naar de volgende drukke week . Dikke knuffel

  • 23 Mei 2016 - 21:42

    Anja:

    Ha Manon, wat ziet dit er allemaal super uit zeg! Volgens mij heb jij het ontzettend naar je zin, doe je leuke dingen en heb je ook mooie opdrachten al meegemaakt! Leuk trouwens dat je via die link je foto's kunt bekijken. Dat geeft een mooi beeld. Nog wel een tip: zet evt. een datum of ander onderwerp in je foto's, dan kun je als lezer makkelijker zoeken.
    Veel plezier deze week! Groet Anja

  • 23 Mei 2016 - 22:25

    Nicolle:

    Wat heerlijk dat je ook nog even appte dit weekend!
    knap dat je zo je eigen gangetje gaat!
    Ik lees je verslagen met veel plezier en wat een prachtige foto's!!
    Toedeloe
    Nicolle

  • 27 Mei 2016 - 21:57

    Wilma En Frans:

    Leuk om te zien hoe je de bloemetjes buiten zet Maar let wel op dat je wel de goede bloemetjes buiten zet
    Maak er wat van want het zit echt in je en kom terug als een volwasse vrouw We zijn trots op je

  • 29 Mei 2016 - 10:40

    Andrew:

    Hallo Manon,
    Wat leuk te lezen dat je het goed naar je zin hebt. Ik ben ook heel vaak op Mallorca geweest, want eilanden zijn altijd bijzonder plekjes. Zojuist hebben we hier op school Pallet Design Contest afgerond en dat was een succes! Geniet nog iedere minuut daar:)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Manon

Manon in Mallorca. Vanaf 6 mei 2016

Actief sinds 24 Maart 2016
Verslag gelezen: 257
Totaal aantal bezoekers 4806

Voorgaande reizen:

06 Mei 2016 - 14 Juli 2016

Stage

Landen bezocht: