bruiloften/Arenal - Reisverslag uit Palma de Mallorca, Spanje van Manon Spronsen - WaarBenJij.nu bruiloften/Arenal - Reisverslag uit Palma de Mallorca, Spanje van Manon Spronsen - WaarBenJij.nu

bruiloften/Arenal

Blijf op de hoogte en volg Manon

01 Juni 2016 | Spanje, Palma de Mallorca

Maandag 23 mei weer aan de slag gegaan met wat papierwerk op de computer daarna ben ik samen met Nathalie naar het tuincentrum geweest in palma om te kijken voor een bepaalde pot wat ze natuurlijk wel hadden alleen veelste groot daarna even naar de IKEA geweest om daar nog te kijken en even nieuwe gordijnen gehaald voor de bruiloften. Daarna nog even bij de Chinese winkel wezenn kijken of ze daar iets hadden wat er op leek en we hadden wel iets gevonden even geverfd iets uitgeprobeerd en kijken of het wat word. Dinsdag weer een dagje papierwerk gedaan anna had een meeting en Nathalie lag lekker op het strand die had een dagje vrij en woensdag heb ik ook weer papierwerk gedaan. Donderdag 26mei naar flora fornes geweest bloemen gehaald en weer op water gezet voor de bruiloften voor aankomend weekend we hebben er geen 1 maar 2 op 1 dag dus dat betekend meer bloemen donderdag al veel stukken opgemaakt met olijf en Eucalyptus en pittosporum groen zodat we vrijdag alleen de bloemen erin hoeven te steken. Nathalie heeft de taken verdeeld voor deze dagen Nathalie en ik gaan naaar de ene bruiloft en Anna en fallen een bekende van Anna die gaan naar de andere bruiloft. Aangezien Nathalie en ik de enige zijn die bruidswerk kunnen maken heeft Nathalie voor de ene bruiloft het bloemwerk gemaakt en ik voor de andere bruiloft. Eigenlijk heb ik dus 1 bruiloft soortvan zelf verzorgd. Vrijdag 27 mei we waren allebei een beetje moe dus Nathalie zei we gaan een beetje uitslapen we gaan 9 uur weg. Weer naar flora fornes geweest even wat opgehaald wat nog niet binnen was en weer doorgereden naar de werkplaats als een speer aan de slag gegaan ik heb nog even drinken en eten gehaald en om 2 uur gaan lunchen even relaxt zitten en na een heerlijk bakkie koffie in de zon weer aan de slag gegaan. Uiteindelijk tot 18:30 gewerkt dus weer een lekkeer dagje gemaakt toen ik in het appartement kwam lag er een pakketje voor mijn slaapkamer deur ik zag aan het handschrift al van mijn moeder ik opende het pakje en er zaten 3 oranje rozen in het waren gevriesdroogde rozen 1 voor Nathalie 1 voor Anna en 1 voor mij. Echt superlief later nog een kaart van m'n oma vspronsen gehad nu heb ik al 2 kaarten in the Pocket zo leuk om zoiets te krijgen! Vrijdagavond geprobeerd optijd te slapen maar lukte niet echt moest er zaterdag al om 07:00 uit omdat we om 08:00 al naar de werkplaats gingen Anna bruiloft klaar te maken spullen inladen en wij ook weg we moesten om 12uur op de locatie zijn om al het bloemwerk klaar te zetten. We waren optijd en alles klaargemaakt en neergezet om 17:00 waren we klaar rond 6 uur zijn we nog even Gin tonic gaan drinken ik ben na 1 Gin tonic weggegaan om te skypen met m'n familie mijn vader was die dag jarig!! Zondag nog gewerkt en in de bergen nog bloemen bezorgd en de locatie opgeruimd daarna heeft Nathalie mij naar El arenal gebracht. Ik heb tot en met dinsdag vrij gekregen dus ik dacht even op een andere plek deze dagen zondag nog geprobeerd om naar t strand te gaan maar was best fris savonds even de Nederlandse kroegen af gegaan en lekker naar bed gegaan maandag 30mei was een dag om lekker op het strand te liggen dat heb ik ook zeker gedaan onder het genot van een lekkere Desperado en ben weer heerlijk gekleurd wat hou ik toch van de zon. Dinsdag weer vroeg me bed uit ik wou naar het aquarium toe maar helaas mensen die mij echt goed kennen ik hou van slapen haha en was dus weer in slaap gevallen en werd om 13:00 wakker dus het had geen nut meer maar even bij de babbelaar een Nederlands café een uitsmijter gegeten en nog lekker rond gelopen daar en weer onderweg naar huis gegaan. Café de babbelaar heb ik zondag ook een heerlijke frikandel speciaal op ik had daar een maand al trek in en die heb ik heerlijk op nou hij was ook zo weg haha

Groetjes jullie horen weer van mij !!!





VOOR FOTO'S GA NAAR MIJN FOTOALBUM OP":

http://nl.fotoalbum.eu/manoninmallorca

Omdat Waarbenjij.nu een limiet heeft van 150 foto's en ik er inmiddels al meer heb heb ik maar een fotoalbum aangemaakt om jullie op de hoogte te houden met foto's

  • 01 Juni 2016 - 09:46

    Claudia:

    Nou mop je hebt het druk zo al die dagen . Wel fijn dat je zoveel te doen hebt . En die vrije dagen moet je idd lekker benutten op het strand als het weer het toe laat . Nog veel plezier xxxx

  • 01 Juni 2016 - 14:38

    Ria:

    Pff wat een drukte allemaal. Fijn dat je eindelijk je frikandel speciaal op hebt, daar verlangde je zo naar en ik hoop dat het lekker smaakte. Het was zeker wel lekker op het strand? Geniet er maar lekker van.
    Liefs, mama

  • 01 Juni 2016 - 19:38

    De Buurtjes:

    zo te lezen heb je het best naar je zin! lekker genieten! groetjes van de buren!

  • 01 Juni 2016 - 19:40

    Yael:

    Hi Manon, leuk om te lezen dat je het zo naar je zin hebt. Een periode in het buitenland is zo verschrikkelijk leuk! Geniet er nog van. Liefs, Yael

  • 02 Juni 2016 - 07:52

    Michel Timmerman:

    Wat leuk om te lezen en wat een super mooie ervaring zeg. Manon geniet ervan en heeeeeeel veel plezier.
    Dikke kus

  • 16 Juni 2016 - 09:09

    Judith:

    Hoi Manon,
    Fijn dat je het zo naar je zin hebt! En nieuwe ervaringen opdoet in het buitenland.
    Geniet er van. Liefs x

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Manon

Manon in Mallorca. Vanaf 6 mei 2016

Actief sinds 24 Maart 2016
Verslag gelezen: 225
Totaal aantal bezoekers 4808

Voorgaande reizen:

06 Mei 2016 - 14 Juli 2016

Stage

Landen bezocht: