15 mei 2016 - Reisverslag uit Palma de Mallorca, Spanje van Manon Spronsen - WaarBenJij.nu 15 mei 2016 - Reisverslag uit Palma de Mallorca, Spanje van Manon Spronsen - WaarBenJij.nu

15 mei 2016

Blijf op de hoogte en volg Manon

15 Mei 2016 | Spanje, Palma de Mallorca

Donderdag 12 mei zoals alle andere dagen weer hard aan het werk geweest. Eigenlijk is er die dag niet veel bijzonders gebeurd. Vrijdag 13 mei zijn we op pad geweest om naar een soort cruise boot te gaan. De plek waar de boot lag lag tussen allerlei soorten boten van supermega grote tot zeilboten. We hebben met de klant gepraat en beetje rond gekeken hoe de boot eruit zag en waar we wat mee konden. Daarna zijn we naar een cafétje gegaan om te werken want er was nog geen vast internet in ons appartement toen we daar zaten te werken begon het opeens te onweren en ook echt hard. Diegene die mij goed kennen ik hou totaal niet van onweer vind het echt vreselijk. Maar goed we hebben daarna weer in het appartement de laatste dingetjes afgemaakt alleen ik moest eerder stoppen. Ik had weer eens migraine (ik denk door veel achter de laptop zitten) dus ik ben mijn oogjes even dicht gaan doen tot half 7. Daarna heb ik voor Nathalie en mij lekker gekookt. Ik had lekker gehakt van de koe gehaald en mais en tomaatjes en heb lekker tortilla's gemaakt. Volgens Nathalie mocht ik blijven want ze vond het heerlijk.. nou gelukkig maar .... 's avonds hebben Nathalie en ik nog even bij Baraonda gezeten en daar Gin Tonic gedronken na de 2e glas hoefde ik al niet meer want ik voelde me al een beetje wankelen haha (zijn mega grote glazen zowat vissenkommen) Zaterdag waren we lekker vrij en hebben we uitgeslapen ik zag de tijd en ik dacht huu 12:45 ik ga me bed maar eens uit en voor het eerst werd ik echt vrolijk wakker want ik keek naar buiten en het was bloedheet en het zonnetje scheen. Het plan was eigenlijk dat Nathalie en ik naar Palma zouden gaan de stad in aangezien dit ons laatste vrije weekend is omdat er heel veel bruiloften nu aan komen. Ik had nathalie gewhatsappt met het is strand weer en we zijn ook lekker naar het strand geweest. En ik ben ook lekker bijgekleurd ik moest echt van die melkflessen af haha. 'savonds met zn 3e uiteten geweest bij een Steak restaurant genaamd SHU-BI-DUA het zag er daar niet echt netjes uit maar het eten ooh wat was dat heerlijk zeg en ook totaal niet duur ik was voor een Wienerschnitzel met patat cola en een strawberry cheesecake iets van €15,- kwijt. Ook hebben we vrijdagavond internet gekregen in het appartement dus dat is een stuk makkelijker en goedkoper want nu hoef ik niet meer naar mojo beach. 'savonds na het eten zijn we naar Palma de stad gegaan met de taxi om daar te gaan stappen. Het was heel apart we waren naar sabotage gegaan en dat is een club met mensen boven de 26 ook hele oude muziek dus totaal niet mijn smaak. De volgende dag (zondag) zijn nathalie en ik weer lekker naar het strand geweest en met 25 graden is dat echt heerlijk. Toen ik thuis kwam even lekker gedoucht en nathalie had lekker kip in de oven gedaan met bbq kruiden en een salade gemaakt wat ook verrukkelijk was. Nu lekker netflixen en optijd naar bed gaan.

Groetjes uit het warme Mallorca!!

  • 16 Mei 2016 - 14:07

    Ria:

    Wat leuk om dit verslag te lezen, en wat andere foto's te zien. Ik ben benieuwd hoe jullie die bruiloft gaan aankleden. Maak maar veel foto's en hou ons op de hoogte. En geniet vooral!!
    Kus, mama

  • 22 Mei 2016 - 12:18

    Claudia:

    Een lekkere week achter de rug . Leuk verslag . Het gaat heerlijk zo . En je foto's van de bruiloft waren top . Have Fun xxx Claudia

  • 23 Mei 2016 - 22:20

    Nicolle:

    Manon wat een super uitdaging krijg jij!
    Mooi meiske genet ervan, je hebt het echt verdiend!
    Nicolle

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Manon

Manon in Mallorca. Vanaf 6 mei 2016

Actief sinds 24 Maart 2016
Verslag gelezen: 145
Totaal aantal bezoekers 4813

Voorgaande reizen:

06 Mei 2016 - 14 Juli 2016

Stage

Landen bezocht: